Delphine Boël: ‘Niet Albert II, maar Lucas Van den Eynde is mijn vader’

Posted on 13 september 2013 door

9


Boel LucasEen nieuwe wending in de lange soap rond Delphine Boël. De kunstenares vraagt een DNA-test aan de rechtbank, niet alleen van koning Albert II, maar ook van acteur Lucas Van den Eynde.

Kunstenares Delphine Boël heeft nu ook Lucas Van den Eynde gedagvaard om aan te tonen dat hij haar biologische vader. De serie Albert II die afgelopen zondag uitgezonden werd heeft bij Delphine Boel voor verwarring gezorgd wie haar echte vader is. De dagvaarding tegen Albert II blijft ook gelden.

Gemist

Voor de moeder van Delphine Boël is het eigenlijk al een uitgemaakte zaak. ‘Toen ik de serie op één zag dit weekend zag ik ook meteen dat we fout waren: Niet Albert, maar Lucas was de man die mij bezwangerde’, aldus Sybille de Selys Longchamps. Hoe het komt dat ze dat nu pas ontdekte? ‘Die twee lijken ook zo op elkaar, en ik ben  in die tijd met zo veel mannen naar bed geweest.’