Politicus Verherstraeten “Hottie van de Maand” volgens Joepie

Posted on 15 juli 2013 door

9


Servais VerherstraetenServais Verherstraeten is door de lezertjes van het tijdschrift Joepie verkozen tot “Hottie van de Maand”. De CD&V-politicus gaat in de lijst tieneridolen Justin Bieber en Sean Dhondt vooraf.

De kijkers van Villa Politica kennen Servais Verherstraeten al langer als Staatssecretaris voor Staatshervorming, rots in de branding van de CD&V en de man die de zesde staatshervorming eigenhandig verwezenlijkte. Maar dat de nu ook de lezertjes van Joepie de goedlachse staatssecretaris kunnen appreciëren is een verrassing

Servais zelf is niet zo verbaasd: ‘De tijd van de stoere hunk is voorbij. Wat onze jonge Belgen in tijden van crisis willen is vastberadenheid met een vleugje humor. En dat kan ik hen bieden. En vermoedelijk speelt mijn hip en verzorgd uiterlijk ook mee. Ik koop bijvoorbeeld al mijn kostuums in de JBC, toch een mega-hippe winkel, me dunkt.’

Posted in: Olen nieuws