Jelle Cleymans maakt prima toets taal en rekenen, mag naar vijfde klas

Posted on 31 mei 2012 door

10


Zelfverklaard acteur en zanger Jelle Cleymans heeft vandaag een prima toets taal en rekenen gemaakt. Hij haalde tien op tien voor beide toetsen, en kreeg daarom van Juf Veerle een mooie stempel van een giraf met een raar hoedje op.

Ook voor wereldoriëntatie en de blokfluit haalde Jelle een mooie acht op tien. Alleen vrije expressie, zang en het optreden voor oma en opa kon beter, aldus Juf Veerle. Toch mag Jelle straks zonder problemen naar de vijfde klas.

‘Juf Veerle is tof’, zegt Jelle Cleymans. ‘Ze heeft mij gezegd dat ik niet verdrietig of boos moet zijn omdat Gunther D, een kwajongen uit een hoger jaar, mij pest. Ze zegt dat hij jaloers is. De juf heeft me verteld dat elk sproetje op mijn rosse kopje eigenlijk een talentsterretje is. En dat ik veel talentjes heb, zoals zingen, acteren en de tafels van vermenigvuldiging. Dat is zo lief van haar.’

Ook zusje Clara Cleymans haalde goede punten op school, al zijn de scores bij haar oude mannelijke leerkrachten opvallend beter dan die bij leerkrachten die niet geilen op rosse sletjes.

Volg TV Olen ook op Facebook en Twitter