‘Samson neukte zich naar de top’

Posted on 25 april 2012 door

23


Het regent dezer dagen beschuldigingen van seksueel misbruik in de media. Ook Samson zou zich jarenlang hebben laten misbruiken door de voltallige crew van het kinderprogramma. Dat zegt Blacky, het hondje dat bij de selectieprocedure in 1989 nipt de duimen moest leggen voor Samson.

Blacky getuigt vandaag exclusief in TV Olen. ‘Ik was net vol ambitie afgestudeerd aan de toneelschool. Ik droomde van William Shakespeare en Andrew Lloyd Webber. Maar eerst zou ik het proberen bij de toenmalige BRT, dat een leuk hondje zocht voor een kinderprogramma met Gert Verhulst.’

‘Bij de selectieprocedure leerde ik echter meteen hoe het er in de showbizzwereld echt aan toe gaat. Er werd mij gevraagd of ik openstond voor anaal touché (een techniek waarbij een arm in je aars wordt geduwd, red.). Dat zou de acteerprestaties van hondjes verbeteren, werd mij toen gezegd. Helaas zag ik zoiets niet zitten, en ik kon meteen beschikken.’

‘Wat ik later van Samson vernam, tart echter alle verbeelding. Het laatste hoofdstuk van de selectieprocedure bestond uit een gangbang met Gertje, Octaaf De Bolle en die homofiele kapper. Een normale gang van zaken op de BRT, werd Samson destijds verteld. Samson hield er een zwaar trauma aan over, dat zich onder andere uitte in een irritant spraakgebrek.’

Blacky zelf werkte ondertussen verder aan zijn eigen carrière, en zou uiteindelijk aan de slag gaan bij de familie Backeljau. ‘Ook daar waren de werkomstandigheden niet optimaal, maar alles is beter dan Samson.’

Volg TV Olen ook op Facebook en Twitter