Zelfmoordamateur op verkeerde spoor

Posted on 11 april 2012 door

5


Een vrouw heeft afgelopen weekend bij een zelfmoordpoging beide benen verloren . De onfortuinlijke zelfmoordamateur ging op de treinsporen liggen maar door werkzaamheden passeerde de beoogde trein over het andere spoor.

De 62-jarige zelfmoordamateur Connie Ryckaert zag het zaterdagavond niet meer zitten. Haar man had haar verlaten voor een andere vrouw. En haar werkloosheidspremie was ingetrokken.  Na enkele blikjes Cara Pils besloot de vrouw er een einde aan te maken door zich voor een trein te werpen. De trein, die haar had moeten onthoofden, moest op het allerlaatste moment helaas van spoor wijzigen door werkzaamheden. Hierdoor werden de benen, en dus niet het hoofd, van de ongelukkige vrouw afgesneden.

De beste dag van mijn leven
‘Een cruciale blunder’, bekent de vrouw, die sinds vandaag weer bij bewustzijn is. ‘Toch ben ik blij’, laat Connie nog weten. ‘Nu heb ik geen geldproblemen meer’. ‘De premie als invalide is veel hoger dan die als werloze’. ‘Ik ben zelfs van plan mijn vier kinderen uit het weeshuis terug te halen. Dat zou de premie nog kunnen verhogen’, laat de gelukkige Connie nog weten.

Posted in: Olen nieuws