Zoon Khadhaffi vraagt asiel in Disneyland

Posted on 27 oktober 2011 door

0


Saif al-Islam al-Khadhaffi, de enige nog levende zoon van de vermoorde dictator Moammar, heeft politiek asiel aangevraagd in Disneyland. Zijn naam dook deze week op in het boekingsregister van het ‘Dream Hotel’. Voor TV Olen reden genoeg om de zoon van eventjes te bellen.

TV Olen: Waarom hebt u asiel aangevraagd?
Khadhaffi: ‘Ik vrees voor mijn leven. Daarom ben ik op de vlucht geslaan. Elk land waar ik asiel wil aanvragen, weigert dat. Enkel in Disneyland ben ik blijkbaar nog welkom.’

Hoe ziet u de toekomst nu?
‘Vrij hoopvol, ik ben ervan overtuigd dat Mickey Mouse en de zijnen mij niet zullen uitleveren aan het Internationaal Strafhof in Den Haag. Ik wil nog liever dood dan naar Nederland. Ik haat kroketjes uit de muur. Ze bevatten een bom aan verzadigde vetten en suikers. Ik wil niet zoals Milosevic eindigen.’

Maar Disneyland dat is toch veel te soft voor u?
يشغل منصب القائد الأعلى للقوات المسلحة منذ سنة 1969، وشغل منصب رئيس مجلس قيادة الثورة في الفترة!!!

(einde telefoongesprek)

Uit betrouwbare bron vernamen wij dat deze week 120 ton goudstukken overgemaakt zijn aan ene ‘Ome Dagobert’.

Posted in: Olen nieuws